Note: forwarded message attached.

 Pak Long
016 510 8574 / 019 426 8598
www.stiffandhard.com

Building a website is a piece of cake. Yahoo! Small Business gives you all the
tools to get online.
http://smallbusiness.yahoo.com/webhosting
--- Begin Message ---
    Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

   Saudara – saudari yang budiman.

   Semenjak seminggu yang lalu, setiap hari saya menerima sekurang – kurangnya
30 panggilan dari nombor2 yang berlainan yang mana kesemuanya akan segera
meletakkan tel sebaik sahaja mendengar suara saya.  Tidak lama selepas itu,
SMS2 lucah mula membanjiri telefon saya malah ada kalanya apabila isteri saya
menjawab telefon, pemanggil tanpa segan silu bercakap lucah dengan isteri saya.

   Setelah membuat siasatan, saya telah mendapati ada seseorang telah
menggunakan nickname ^malay_gurl^0165108574 di dalam MIRC channel KLSEKS,
MALAYSEKS, KAMPUNG, MAMAK dan lain – lain.  Saya juga cuba chatting sendiri
dengan insan tersebut dan beliau telah menggunakan no telefon saya kononnya no
saya itu milik seorang perempuan remaja melayu yang mahukan seks bebas dengan
sesiapa sahaja.

   Saya ingin menyatakan disini bahawa laporan polis telah pun dibuat dan saya
juga telah pun dipanggil untuk memberikan keterangan di IPD Seberang Perai.
Segala maklumat orang yang menggunakan nickname tersebut seperti IP Address dan
lain2 telah pun saya serahkan kepada pegawai penyiasat di IPD tersebut.
Senarai lebih 300 no telefon mereka yang menalipon saya juga telah diserahkan.

   Saya kini telah pun tahu siapa yang menggunakan nickname tersebut dan
sekiranya anda ada membaca surat ini, saya ingin mengucapkan ribuan terima
kasih kerana tindakan anda itu jelas telah menunjukkan betapa hebatnya sikap
hasad dengki peniaga berbangsa melayu yang akan cuba menjatuhkan pesaing mereka
dgn apa cara sekalipun.

   Sungguh hairan, apakah salahnya sekiranya semua peniaga melayu bersaing
secara sihat tanpa melibakan hasad dengki?

   Cubalah bersikap gentleman dalam perniagaan.  Saya sendiri TIDAK PERNAH SAMA
SEKALI  memburuk – burukkan produk orang lain walaupun ianya produk saingan
saya sendiri (semua customer dan agen2 saya semua tahu).  Pada saya rezeki
telah ditetapkan Allah untuk setiap orang.  Kalau ditakdirkan seseorang itu
membuat keputusan untuk mendapatkan produk pesaing saya selepas saya memberi
penerangan, itu hak pelanggan itu sendiri.
     Akhir kata,  memang pihak polis ada menasihati saya menukar nombor
telefon, tetapi saya menolak kerana tujuan utama insan ini adalah untuk
menyusahkan perniagaan saya dan sekiranya saya menukar no telefon itu bermakna
matlamatnya telah berjaya.

   Pada semua pelanggan – pelanggan, agen – agen dan stokist – stokist, saya
mula berniaga produk – produk saya semenjak tahun 1997 dan saya TIDAK AKAN SAMA
SEKALI tunduk dengan permainan hasad dengki ini malah INSYAALLAH saya akan
terus bertahan dan akan menjadi LEBIH KUAT lagi hasil dari episod ini.

   Terima kasih

   Pak Long (Nazrul)
   016 510 8574 / 019 426 8598
   Pembekal / Peruncit Pacak Langit Pearl, Vimax Canada, Minyak Kuda dan lain –
lain
   www.pacaklangit.com
   www.lelong.com.my (ID nazr_112)

--- End Message ---