Hej,

Jeg har nogle ideer:
1) Kan arrangementet afholdes i uge 42, så står studiestederne og gode
faciliteter halvtomme.
2) Få interessenter til sponserere selve afholdelsen (frokost, drikkevarer,
reklamemateriale, praktisk).
    Eks. virksomheder eller myndigheder som anvender/støtter LibreOffice.

Ad 1)
Personligt ville jeg dog foretrække Den Sorte Diamant, hvis lejen af
konferencefaciliteter sponsoreres:
http://www.kb.dk/da/dia/lokaler/index.html

Ad 2)
Sygehusene i Region Hovedstaden[1] og bibliotekerne i Aarhus kommune[2]
bruger (eller er i færd med at implementere??) LibreOffice.
Jeg kan se at Google, Ubuntu/Canonical, internationale og italienske
virksomheder har sponsoreret selve konferencen.
Sygehuse og biblioteker findes overalt i verden - så der bør være
 leverandørvirksomheder, der er interesseret i at forestå det praktiske som
et sponsorat.

Det kunne være godt at få århusianske biblioteker til at berette om
LibreOffice her i København, hvor det vist kører på Microsoft.

Kilder:
[1]
http://www.version2.dk/artikel/koebenhavnske-sygehuse-skifter-ms-office-ud-med-libre-office-30189

http://www.regionh.dk/topmenu/omRegionH/Interne+servicevirksomheder/It+Medico+og+Telefoni/Projekter/ESA/Effektiv+systemadgang.htm