Hej,

--------------
I https://translations.documentfoundation.org/da/libo_ui/sc har jeg ændret
mit forslag:

De tre forslag til oversættelse af "The probability value for which the
inverse of the chi square distribution is to be calculated." er:
Sandsynlighedsværdien for hvilken den inverse af chi-kvadrat fordelingen
skal beregnes.
Sandsynlighedsværdien for hvilken den inverse af chi-kvadratfordelingen
skal beregnes.
Sandsynlighedsværdien for hvilken den inverse af chi-kvadrat distributionen
skal beregnes.

Jeg har foreslået chi-kvadratfordelingen, da jeg mener ordene kvadrat og
fordelingen bør sammenskrives.
Ved gennemgangen har jeg foretrukket fordeling som oversættelse af
distribution.

Listen som wkn refererer til har jeg også fundet fornuftig, så i stedet for
chisq (chi squared), så har jeg valgt chi2 som er blevet foreslået.

https://translations.documentfoundation.org/da/libo_ui/sc/translate.html#unit=48060395
Jeg véd ikke om INDIRECT skal oversættes med INDIREKTE eller ej.

-----------------
I https://translations.documentfoundation.org/da/libo_ui/sw/ er der et
forslag, hvor jeg er i tvivl.
Engelsk: Teletype
Tysk: Nichtproportionaler Text
Nuværende danske: Ikke-proportional tekst
Forslag: Præformateret

Min kommentar: Er lidt i tvivl om denne - er det en skrifttype eller en
html-opmærkning? Måske "Skrivemaskineskrift", jf.
http://www.htmj.dk/Internet/TAG_OversigtIndx.htm - evt. blot "Teletype"?

Mvh.
Aputsiaq