Hej,
Jeg har skrevet/oversat en en opdatering af Math-vejledningen. Er der en der har lyst til at læse korrektur?

Det må meget gerne være en person med gode sprogkundskaber samt kendskab til matematiske begreber, blandt andet mængdelære.

Sig til, så sender jeg dokumentet (69 sider)

Eksempler efterlyses.
Jeg har tænkt mig at lave en masse mere eller mindre komplicerede eksempler, så hvis der er nogen som har ideer, så sig til. Jeg skal nok selv konstruere dem, men hvis I har eksempler fra lærerbøger eller Wikipedia, så sig til.

Med venlig hilsen
Leif Lodahl