Hej Jeppe,
He he så må jeg selv ned og bide i græsset ;-)

Jeg skulle naturligvis have kontrolleret UI'en da jeg oversatte hjælpen.

Funktionen er ikke oversat i Excel (
http://dk.excel-translator.de/erf-precise/ ) men derfor kan vi jo godt
oversætte. Her er noget dokumentation fra Excel:
https://support.office.com/en-my/article/ERF-PRECISE-function-9a349593-705c-4278-9a98-e4122831a8e0?ui=en-US&rs=en-MY&ad=MY

Hvad mener du?

Jeg foreslår ERF.PRÆCIS.

Det problem du nævner med en firkant foran parametre kan jeg ikke genskabe.
Det kan skyldes at der benyttes et UTF-8-tegn som afstand som din pc ikke
kender. Men det er bare et bud.

Hvis du putter billedet i Dropbox eller på Google Drev, kan du linke til
det. Har andre oplevet samme problem?

/Leif

Den 10. december 2015 kl. 14.08 skrev Jeppe Bundsgaard <je...@bundsgaard.net