Så lykkedes det! Jeg har opdateret til version 3.2 af phpBB. Det har
betydet at det gamle styles ikke længere virker, så jeg er gået tilbage
til prosilver. Hvis nogen har mod på det, hører jeg gerne hvilket
alternativt stylesheet vi kunne bruge: https://www.phpbb.com/styles/Og
det kunne selvfølgelig være endnu bedre hvis nogen kunne udforme et
stylesheet basert på et af disse, som gav en rigtig libreoffice-feeling
(det havde vi jo i den tidligere version).MvhJeppe