Salut Remus-Gabriel,

Eu nu am nimic împotrivă să te alături echipei de traducere.

Tocmai ce am văzut că se apropie lansarea bookworm și e un prilej bun de îmbunătățit nivelul traducerilor în Română.

Nu prea am fost activ de ceva ani și nu mai sunt la curent cu procesul de traducere.
Dacă te pot ajuta cu ceva, te rog să îmi spui.

Cu drag,
Eugen