L'Orestes té tota la raó del mon.

Si ara vols canviar el "collation" de totes les taules ho pots fer amb:
(en negreta la ordenació/comparació = collation que vols usar.)

<?php

global $db_url;
$database = parse_url($db_url);
$result = db_query('show tables');
while($tables = db_fetch_array($result)) {
  foreach ($tables as $key => $value) {
    db_queryd("ALTER TABLE %s COLLATE utf8_general_ci",$value);
  }
}
?>

        Cales Oriol

El dl 19 de 02 del 2007 a les 18:38 +0100, en/na Orestes Mas va
escriure: