Hola,
respecte l'article que comentes que quedo amb el segon paràgraf:
*The problem for those that dislike the new GNOME is not so much the
underlying GNOME 3, which is in many ways a step up from its predecessor,
but the GNOME Shell specifically, which looks and behaves like something
much more suited for a tablet than a 30 inch desktop monitor.
*
Fugia de Unity Desktop d'Ubuntu i m'he trobat amb gnome 3... acabaré, molt
probablement amb XFCE...o LXDE? KDE?...

Salut

xavi

El 10 de novembre de 2011 6:46, cubells <vic...@vcubells.net> ha escrit: