Hola a tothom,

disculpeu l'offtopic, penso que això pot interessar a gent de la llista. Fa poc vaig contactar amb Flossystems [1] per veure si tenien plans de fer a BCN el curs d'Openstack que estan fent a Madrid [2], un company de feina i jo hi estem molt interessats. Em van contestar que vindrien encantats si podem reunir un grup de 10-12 persones, de moment hi ha 7 confirmats o sigui que és bastant segur que es podrà fer.

El curs va dirigit a administradors/arquitectes de sistema/xarxes amb coneixements bàsics de GNU+Linux i virtualització. Són 20h que es miraria de comprimir en 1 o 2 setmanes, segons vagi millor a la majoria. Com molt aviat es podria fer a partir de mitjans d'Octubre.

Si hi esteu interessats o sabeu d'algú que hi pugui estar, em podeu escriure un mail o posar-vos en contacte directament amb ells.

Salut!
^dj

[1] http://flossystems.com
[2] http://flossystems.com/cursos/openstack-2013-septiembre