A 2014-07-22 11:58, Pau Ibars escrigué:

> Joan pot ser que et falti l'extension pack de virtualbox o les guest
> additions? Jo crec que hauries de poder accedir a un USB des de virtualbox
> sense problemes.
>
> Revisa-ho i ho anem parlant.
>
> Salut.

Efectivament, la versió lliure de VirtualBox no permet transferir el
control dels USB des del Host als Guests. Però com et diu el Pau, no
necessites la versió comercial per poder-ho fer, sinó "només"
instal·lar-te l'extension pack que és gratuït però no és lliure.
L'elecció és teva.

És un fitxer que es baixa i s'instal·la _des de dins_ del VirtualBox
(Menú fitxer -> Paràmetres -> Extensions)

https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

Orestes.

Respondre per correu electrònic a