El 17/03/16 a les 07:19, Adrià ha escrit:
> Pels que hi pugueu estar interessats, serà a Lloret:
>
> https://wiki.debian.org/DebianEvents/Europe/2016/DSC

No tinc compte a la wiki de Debian i no el puc crear ara mateix.

Com a informació extra:

A Girona s'hi pot arribar amb tren d'alta velocitat, hi ha connexions
directes des de Madrid, Saragossa, Lleida, Barcelona, Perpinyà, Narbona,
Carcassona, Tolosa de Llenguadoc, Montpeller, Marsella, Lió i París. De
fet, ara com ara és més fàcil arribar a Girona des d'Europa amb tren que
amb avió, després que bona part dels vols de Ryanair s'hagin derivat al
Prat.

Des de Girona a Lloret, en feiner hi ha més o menys un autobús cada
hora. A l'estiu crec que hi ha més servei que a l'hivern en cap de
setmana, en tot cas els horaris són aquests:

http://www.atmgirona.cat/upload/doc/linies/rOOhcsDkIe.pdf

Des de Barcelona, a banda de l'alternativa de fer tota la línia del
Maresme fins Blanes i autobús fins a Lloret, també hi ha la possibilitat
de tren fins a Sils i autobús des d'allà. El temps de viatge de
Barcelona a Sils és menor que a Blanes, però hi ha menys servei per
carretera. Els horaris concrets els buscaré quan sàpiga de qui és la
concessió (mou-te.gencat.cat dóna resultats per TEISA i R. Mas, però per
restriccions de trànsit se suposa que només una acceptarà viatgers... no
sé quina).

Per anar igualment amb tren des de Barcelona miraré si paga la pena
pujar via Granollers amb un R11 i canviar a la R1 a Maçanet, potser es
guanya temps.

Per part meva, segurament m'hi apunti però sense allotjament, anant i
venint des de Girona.

Respondre per correu electrònic a