On Mon, Apr 3, 2017, at 09:04 AM, Narcis Garcia wrote:
> Se m'ha acudit que hi hauria d'haver una manera d'ELIMINAR un paquet de
> l'arxiu-repositori. D'aquesta manera, poder-lo tornar a agregar.

Això pot ser pràctic quan ets l'únic usuari del repositori. Però si és
un repositori amb més d'un usuari, el que estariem fent és "reescriure
el passat": cada versió del paquet és immutable perque algú ja podria
haver-lo fet servir.

Mentre estas empaquetant i fent proves hi ha unes quantes tècniques
habituals:

 * Pujar la release com et deia l'Àlex
 (xxxxx-1.1.1-narcis+45_amd64.deb).
 * Tenir un repositori diferent pels paquets que tens en
 desenvolupament, per a no afectar als teus usuaris.
 * Tenir un repositori local, a la teva pròpia workstation.

Amb les dues darreres opcions pots permetre't el luxe de esborrar el
paquet i tornar-lo a afegir amb la mateixà versió i release. Amb
freight, esborrar el fitxer i regenera la cache.
--
Jordi Funollet Pujol
http://www.linkedin.com/in/jordifunollet

Respondre per correu electrònic a