Bon dia, no has pensat en fer servir el firefox que ofereixen ells al web
? En el meu cas jo tinc el firefox 112.0 i pendent d'acualitzar a nova
versió. La pega es que he d'actualitzar versions força sovint però ho
prefereixo a tenir un firefox sense actualitzar.

Salutacions

Jordi.

Respondre per correu electrònic a