Hola, Narcis:

> Polsar la tecla de la bandera (Super) i escriure directament no
> funciona.

A mi em funciona bé. Ho utilitzo diàriament.

> La versió «Live» ja no està publicada per a 64 bits, i el menú
> d'arrencada ha millorat en l'estructura. Trobo a faltar, però,
> tota possibilitat de canviar l'idioma.

Habitualment això és degut a l'espai que ocupen totes les
traduccions disponibles. Recordo que fa anys, cada cop que
sortien noves versions d'algunes distros, hi havia gent que
es dedicava a preparar les versions traduïdes. Així es podia
fer la instal·lació o provar una imatge autònoma directament
en català. Imagino que encara es deu poder fer.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀