Hola, Julio i Narcis:

> Tinc una base de dades remota postgresql i vull que altres
> usuaris puguin llistar qualsevol informació d'aquesta sense
> coneixements de SQL. Desconec si és fàcil introduir dades tipus
> formulari, ja que en principi no ho necessito.
>
> Vaig trobar dbgate <https://dbgate.org/> i m'està agradant.

Per aquest cas d'ús, m'han parlat bé de baserow.io, però no l'he
provat. A la feina tenim algunes instàncies de adminer.org i
phpmyadmin.net, i algun companys utilitzen dbeaver.io com a
gestor universal de bases de dades.

Per al cas d'ús d'en Narcís, com que de LibreOffice no en sé
gens, a banda del baserow.io se m'acut fer un formulari web amb
django o simplement un CRUD automàtic dels que pot muntar tot
solet.

Salut,
Alex

--