Cert ....

Jo no ho tinc gens clar això de claus publiques i privades ....però no sé on trobar informació al respecte que em pugui treure de dubtes.

Gràcies

El 3/11/2023 a les 8:35, Narcis Garcia ha escrit:
Aleshores, la clau privada en qüestió ha deixat de ser privada.

Marc, et recomano MOLT que generis noves claus pel compte de correu-e (el que no és de Gmail), i aleshores revoquis les claus que estaves fent servir.

També tingues en compte que els missatges xifrats que haguessis rebut amb aquelles claus ara exposades, han deixat de ser indesxifrables.

El 3/11/23 a les 8:27, Ernest Adrogué ha escrit:
2023-11- 3, 08:08 (+0100); Narcis Garcia escriu:
Ei Marc, has escrit amb un xifrat (suposo que per a la clau d'en Jordi),
però amb còpia a la llista.

Et refereixes a aquest bloc?

-----BEGIN PGP PRIVATE KEY BLOCK-----
Version: GnuPG v2

lQPGBFh3b4wBCADcg72dc5yZ09XfZbMbDI/bkssf4We5Zb1y6gagJ6wx/hQxp5yI

Sembla que no és un text xifrat, sinó més aviat una clau privada.

Salutacions

Respondre per correu electrònic a