Hola Lluís,

amb la teva ajuda, ja tinc funcionant llistes negres amb ipset :)

> # El *5 *en negreta parametritza quantes vegades ha d'aparèixer
> una ip al log per afegir-la a l'ipset.
>
> for i in $(cat /var/log/messages | grep BLOCK | awk -F= '{print
> $5}' | cut -d " " -f 1 | sort | uniq -c | awk '{ if ($1 >=*5*)
> print $2}'); do ipset add UFWBlockList $i; done

Per fer això jo utilitzo fail2ban, però és cert que està molt
lligat a les iptables i, si la teva llista negra personal creix,
aleshores pot anar més lent que fent-ho amb ipset.

> A banda, també vaig instal·lar el fwlogwatch que t'envia un
> informe diari.

Té bona pinta, tot i que m'he adonat que el paquet està orfe.

Salut i gràcies de nou!
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀