Cecil Westerhof <ce...@decebal.nl> writes:

> Oké, dan kijk ik daar eens naar. Testing en stable hebben namenlijk
> dezelfde versie. Experimental (wat me beter lijkt om niet te
> gebruiken) sprint meteen naar 8.7.0 (wat een preview release is).
>
> Het is achteraf minder interessant als het leek. Het is vooral
> interessant voor de nieuwere versie van SQLite die wordt gebruikt.
> Maar de variant in 8.6.10 gebruikt net een variant te vroeg. Toch zou
> ik kunnen overwegen het te doen, want soms is het gewoon leuk je
> handen vies te maken. ;-)

Toch niet: in backport kun je alleen krijgen wat in testing zit:
    Backports tracks testing and only package versions included in
    testing are allowed in it, subject to a few expedient exceptions.

En ik denk dat ik geen expedient exception heb hier.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer

Antwoord per e-mail aan