Dnia Wed, 28 Aug 2002 14:26:49 +0200 (CEST) Marcin Błażejowski
<[EMAIL PROTECTED]> napisał:

> Witam,
no cześć

> To tyle, mam nadzieje, ze chociaz ktos sie ze mna zgodzi...
ja jestem w tej kwestii z Tobą... ale:

czy tylko mi ten wątek pojawił się w wątku:
smbfs - woody - problemy ?

i jeszcze jedno pytanie do Marka Berkana:
czy musiałeś zacytować cały post Marcina, żeby dopisać "+1" i podpis?

i mały cytacik:
:znanej firmy programistycznej... . W takich przypadkach nalezy
: najzwyczajniej uswiadomic gosica o czyms takim jak netykieta - za
:moich czasow powszechcnie przestrzegana, w kregu mlodych internautow w
:ogole nie znana. I tyle. A jezeli powtornie zada podobne pytanie..., no
:coz, filtrow
a oba te problemy są wspomniane w netykiecie

ps: (jeszcze raz, żeby nie było, że się czepiam i nic więcej) zgadzam
się z Marcinem :)
ps2: ostatnio sam wysłałem tutaj głupie pytanie w związku z kompilacją
jądra, na które rzeczową odpowiedź dostałem od Basi Nowak (wtedy
zajarzyłem, że przeoczyłem w googlach rozwiązanie mojego problemu), a
kernel nie jest problemem strikte debianowym

--
pozdrawiam, JaspEr
[EMAIL PROTECTED]

Odpowiedź listem elektroniczym