Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Wojciech R. Kusiak napisze:

> Mam nejasne wrażenie że 802.11a jest w Europie nielegalne (wymagana
> koncesja na częstotliwość).

802.11a jest w warstwie fizycznej zgodny z HIPERLAN-2 (żyje tylko jako
standard), a dla tegoż przewidziano w Europie pasma:

5,150-5,350 GHz: do użytku wewnątrz pomieszczeń z maksymalną EIRP 200mW
5,470-5,725 GHz: maksymalna EIRP 1W i musi być zapewniony dynamiczny dobór
   częstotliwości pracy

EN 301 893 (1.2.3 z sierpnia 2003)

> Faktem jest, że 2.4 GHz jest strasznie zapchana (nawet mikrofalówki na
> niej pracują)

Pasmo ISM to 2,400 - 2,4835 GHz, a mikrofalówki to 2,450 GHz

Miłego dnia

--
Jacek Kawa  **Mitä siitä, mitä muut ajattelevat?**