Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Maciej Kóska napisze:

> Sorry ale nie wiem czy to coś z moim klientem newsgroups (thunderbird) czy
> tak jest na grupie i może jest jakaś tego zasadność a ja nie
> wiem....ale znów inne grupy czytam bez tego problemu (debian-firewall,
> debian-laptops), mianowicie wszystkie wiadomości z debian-user-polish
> dostaję podwójnie

Porównaj nagłówki obu kopii (w TB będzie się to pewnie nazywało "widok
szczegółowy"
albo jakoś podobnie). Zwróć uwagę na ścieżkę Received (od źródła do
celu => od dołu do góry) i ewentualne różnice w adresach mailowych.

Jacek Kawa  **Oh, Lord, bless this thy hand grenade that with it thou
              mayest blow thy enemies to tiny bits, in thy mercy.**