Gott nytt år och god fortsättning!

Försökte nyss hämta hem "debian-testing-i386-businesscard.iso" med jigdo-lite.

Först hämtade jag (med wget) hem dom två filerna som behövs:
debian-testing-i386-businesscard.jigdo och
"debian-testing-i386-businesscard.template" (går ju vad jag förstår
att göra på annat sätt i jigdo-lite, men det var så här jag gjorde).
Hämtade samtidigt hem "MD5SUM.small".

Startade sen nedladdningen "jigdo-lite
./debian-testing-i386-businesscard.jigdo".

Jigdo-lite sa att nedladdningen hade fungerat  och även med rätt
kontrollkod. "OK: Checksums match, image is good!"  Men när jag sen
själv kollade .iso-filen med md5sum, så stämde inte kontrollkoden.

Något jag inte förstått ?

--
/Rolf
Mike Ditka  - "If God had wanted man to play soccer, he wouldn't have