Hej.
blev rekomenderad att använda Rufus här på listan.
har bränt usb minne, men går inte starta det.
sätter i minnet, men då kommer jag in i windows utan att nåt annat händer.
sätter jag i en cd startar den från usb om jag har en cd i.
va tusan är det här?
testade på en annan dator. då hoppade usb minnet igång.
Det måste ju gå o installera Linux på alla datorer som finns anser jag.
får igång vissa debian images, men vågar ju inte installera. tänk om
hela datorn kraschar bara för att grub inte går ihop me win 10.
Önskar att dom inte börjat använda det här uify.
skräp.
/Kristoffer

--
Kristoffer Gustafsson