Hej jag har nu ändrat Datapilot till att heta pivottabell i enlighet med den ändring LibreOffice gjorde när de startade projektet.

Nedan finns gamla och nya hjälptexten samt ett par ändringar av menyalternativ. Jag kommer att lägga till kommande översättningar i denna fil.

Jag har ännu inte skrivit in de ändringar för pivottabeller som jag gjort i LibreOffice användargränssnitt.

Kommentera gärna i dokumentet.
OBS! att så länge det inte missbrukas, kommer jag att tillåta kommentarer direkt i dokumentet.

https://docs.google.com/document/d/1y9Fb9_RciL_o4wIHbDzUIV6PeiysUUG9Pv6zqkuYN3M/edit

Läs gärna igenom och testa om ni har tid.

--
Med vänlig hälsning
Niklas Johansson