Det jag menade med DSSO var främst den svenska ordboken, inte projektet i
sig. Om än vi måste hitta något forum för det med.

Den engelska texten som finns på sidan just nu kommer vi inte åt direkt
utan ligger i script så det tar ett tag att få uppdaterat. Men det kommer.
Berättar mer vid ett annat tillfälle, hinder inte just nu.
/Niklas

https://docs.google.com/document/d/1Ebsvei1kpLDz9nW2rsTwacG3Mg9Xg94GBap0UHs7qM8/edit