שלום לכולם, וסליחה שנייה,

הפעם, אני שולח את ההודעה שלי בפורמט טקסטואלי, שכן ככל הנראה רק חלק
מהנרשמים מקבלים את ההודעות שלי כראוי.

עמותת "המקור" היא מוסד חשוב. להשקפתי, קידומם של נושאים כמו אידיאולוגיה
אינו צריך להיות על ידי חברות מסחריות, אלא על ידי עמותות כמו זו. אי-לכך:

אני, דותן מזור ת.ז. 038424636, מרח' זלמן שניאור 19 ברמת-השרון, מבקש
להיות חבר בעמותת "מקור - העמותה הישראלית למקור פתוח ותוכנה חופשית".
מטרות העמותה ותקנונה ידועים לי. אם אתקבל כחבר בעמותה, אני מתחייב לקיים
את הוראות התקנון ואת החלטות האסיפה הכללית של העמותה.

כבר הגשתי בקשה להתקבל כחבר בעבר, ונאמר לי בעל-פה כי התקבלתי, אך טרם
קיבלתי על כך כל אישור רשמי ולכן אני מגיש בקשה זו. פעילויותיי לקידום
מטרות העמותה הן: עזרה לאירגון כנס אוגוסט פינגווין 5 (הנוכחי), פרסום
מדריכים למשתמשים חדשים בלינוקס ותוכנות קוד פתוח באתר האינטרנט שלי
ובאתרים ווטסאפ והפינגווין, סידור ועריכת ערכים בויקיפדיה העברית והעולמית.
פרטים נוספים על אודותיי ניתן למצוא באתר הבית שלי: www.dotanmazor.com

החלטה על קבלתי כחבר לעמותה דורשת רק את הסכמת הועד, אשר יכולה להתקבל
באמצעים אלקטרוניים באופן מיידי. אעדיף אם חברי הועד יעשו זאת אחרי צאת
השבת, אך אני מפרסם בקשתי זו עכשיו כדי שתהיה מונחת לפניהם.

באם תתקבל בקשתי להתקבל לחבר העמותה, אגיש באופן מיידי בקשה להיבחר לועד
העמותה, ואנסה לתרום כמיטב יכולתי באם אבחר לועד.

העמותה היא גוף חשוב מכדי ליפול עקב כשלים ביורוקרטיים, ואני קורא לכל מי
שהנושא מספיק חשוב לו, לעשות מעשה.

בברכה,

דותן מזור

--