Subject: BSA
Date: Monday 16 October 2006 10:03
From: "ram nasi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED]

שלום רב :
שמי רם ואני מתחיל בלינוקס - בערך כחצי שנה של התענינות כללית ןעכישו התקנתי
.UBUNTU

אתמול ישבתי וראיתי את הפרסומת המכוערת של BSA

אני חושב שבעזרת מאמץ קטן יחסית אנחנו (אוהבי לינוקס) יכולים לנצל את הפרסומת
הזו כדי להעלות את המודעות באלפי מונים ללינוקס - בעיקר בעיני בעלי עסקים
זעירים/קטנים/בינוניים .

)בעברי הייתי חלק מהצות שעזר לחברת פוקס ליצור נוכחות בארץ ותוך כ 4 שנים להפוך
למתחרה בגודל לחברות כמו קסטרו שהיו עם פריסה גדולה פי 10 בשוק הישראלי . (

הפטנט הוא די פשוט  ויחסית לא יקר :
כל פעם שתשודר הפרסומת הנ"ל בטלווזיה יש לשים שקופית פשוטה בנוסח :

יש אלטרנטיבה !

בחינם

*–     **חוקית ומקורית** :*

פנה אלינו ל : למשל : www.linux.org.il
**

ביי :

--
ram nasi
MSM - Economics

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

Chuck Norris wrote a complete Perl 6 implementation in a day but then
destroyed all evidence with his bare hands, so no one will know his secrets.

לענות