א. לא הבנתי מה המטרה של האתר, אשמח להסבר...
ב. אני יודע לא רע HTML, CSS וקצת ג'אוה סקריפט ומתכוון ללמוד עוד על בניית
אתרים, אשמח לעזור...

On Mon, 2010-01-18 at 18:26 +0200, Amir E. Aharoni wrote:
 <מצטרף – OpenID היה נחמד יותר ולו רק מבחינת הצליל.

 <חוץ מזה, ניסיתי להתחבר באמצעות חשבון גוגל, וכתוב לי למעלה "מחובר כ
 <dgjelrsdflskj". (בפועל מופיע מחרוזת ג'יבריש אחרת.)

> 2010/1/18 Tomer Cohen <tom...@gmail.com>
 <        מה?! למה אי־אפשר להירשם עם openid?

>         2010/1/18 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

 <                שלום לכולם,

 <                לאחר זמן ארוך מדי, אני גאה להציג בפניכם את הגרסה
 <                העדכנית של הפרויקט באתר http://tzafim.org/

 <                מה חדש?
 <                - אין אפשרות להרשם ישירות לאתר, אבל אפשר להכנס עם
 <                חשבון בגוגל או בפייסבוק. לאחר ההרשמה תוכלו לאשר את
 <                כתובת המייל שלכם כדי לאפשר לכם לערוך (עקרונית, כל תוכן
 <                "פתוח" ידרוש כתובת מייל מאושרת. ללא כתובת מאושרת יהיה
 <                אפשר להצביע, לדרג וכו').
 <                - אפשר לתייג חוקים: הוספת תגיות היא בממשק די דפוק כרגע
 <                (תיבת טקסט, תגיות מופרדות בפסיקים).
 <                - אפשר להצביע על תיוג של חוקים (כלומר, להגיד אם אתם
 <                מסכימים עם התיוג או לא).
 <                - אפשר להגיב על חוקים

 <                מה אני רוצה מכם?
 <                תכנסו, תתיגו חוקים, תצביעו על תיוגים של אחרים,
 <                תגיבו... בקיצור - שחקו עם האתר, ותתחילו לשלוח דיווחי
 <                באגים, שימושיות, בקשות לדברים שהייתם רוצים לראות בעתיד
 <                וכו'.
 <                תהיו חיוביים בבקשה - זה עוד לא לגמרי אפוי, אבל נראה לי
 <                שזה מתחיל לקבל צורה.

 <                חוצמזה - מכל הרוח ההתנדבותית ששררה בהתחלה, מעט מאוד
 <                אנשים באמת מייצרים קוד... אם יש אנשים שרוצים לעזור,
 <                אתם יודעים איך למצוא אותי...

 <                עפרי

>         --
>         Tomer Cohen
>         http://tomercohen.com