שלום עירא,

On Tue, 30 Jul 2013 08:34:38 +0300
Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org> wrote:

> רק רציתי לחסוך לך אי נעימות, שלא תצטרף לפגוש צ'ילבות ומנודים כמו שהרבני, אז
> שניסע ברכבת לפניך. אחרת תצטרך לנסוע איתנו אבל בקרון אחר, אם זה מקובל עליך
> אז חופשי.

בהזמנות זו אני אומר שהדוא"ל שלי בנוגע לירון (שהרבני) לא היה במקום אז, וטעיתי
בכך ששלחתי אותו. מצטער. בכל מקרה, ייתכן שפרשתי לא נכון את מה שירון אמר לי באותה
הזדמנות (מפאת מצבי באותו הזמן), או משהו כזה ולא תהיה לי בעייה לבוא איתו במגע אם
וכאשר יש צורך בכך בשביל עבודה קהילתית, אז אני לא חושב שיש צורך לנקוט בצורך בקרון
הנפרד במקרה הזה.

בכבוד רב,

        שלומי פיש