תומר:

הזכרת את נושא החסויות.

מחרתיים בערב יתקיים באיירון-סורס המפגש הראשון של PostgreSQL ישראל.
הקבוצה הינה תת-קבוצה של המקור, שהוקמה על ידי.
עד כה נרשמו למפגש הראשון 150 דרך שתי קבוצות מיטאפ, הרישום צפוי להגיע
לכ-170, ובפועל יגיעו להערכתי 70.
בדיעבד התברר לי שהאירוח לא כולל כיבוד.
אני מניח שעם שתיה לא תהיה בעיה.
עשיתי חשבון שלהביא את הפיצה הכשרה והזולה ביותר שבאזור, יעלה 400 ש״ח (20*20).
לפני שאני פונה לשי ברגר כדי לנסות לקבל מהמקור את הכסף הזה, יש מצב לקבל
מהחברה שלך?
בתמורה הם יוכלו להעמיד רול-אפ, וכן להציג במשך כמה דקות את רד-האט.
חסות כזאת יכולה להביא בעיקר שתי תועלות:
א. לקוחות
ב. עובדים פוטנציאליים

למרות שכבר ארגנתי אירועים רבים, מעולם לא קיבלתי ספונסרשיפ, ואין לי מושג איך
העסק אמור לעבוד מבחינה חשבונאית (למשל אם התשלום עובר מכם ישירות לפיצריה והם
מוציאים חשבונית לרד-האט), אך אני בטוח שהחבר׳ה הרלבנטיים אצלכם שולטים בנושא
ישר והפוך.

עקב לוח הזמנים הצפוף (מדובר באירוע שיתקיים מחרתיים בערב), האם תוכל לבדוק את
הנושא כבר הבוקר?

תודה ולהתראות,
אלי מרמור
050-5237338 (אתה מוזמן להשתמש במספר אם אתה רוצה)