יש לי הרגשה שהדיון יצא מזמן מפרופורציות. המקימים הבהירו שהחוקים נועדו ליצור
אווירה נינוחה ומקצועית, נקיה מאלימות פיזית או מילולית או מינית, ולא קידום
אג'נדות דתיות או כפיה.  לא צריך להתחיל לפרט אילו דגמי גופיות גברים או נשים,
ומה אורך המכנס. פשוט להיראות *ולהתנהג* מקצועיים/ות, כלומר להתלבש כמו
שהולכים/ות לעבודה, לא כמו שהולכים/ות לים או למועדון לחפש סטוצים/ות. נראה לי
שזה מובן לכולם ורק נשאר לנסח את זה בצורה שלא תפגע ברגשות האנטי-דתיים שביננו.

אפשר עכשיו לחזור לדבר על תכנים מקצועיים ולהפסיק להלחם באנשי קש? השרשור הזה
מספיק ארוך, ונראה לי שהנושא מוצא.