ערב טוב,

יהודה ואני רוצים להתניע את ההקמה של מאגר המומחים. לצורך כך נדרשת הגדרה
ראשונית של „מומחה”.

זוהי קריאה ראשונית לכל מי שמעוניין לעזור להקים את המאגר ולעזור לנו להבין
מיהו מומחה.

בשלב זה הייתי רוצה למקד את הדיון למספר נקודות:
1) אילו יכולות צריכות להיות למומחה באופן כללי? לדוגמא יכולת לימוד עצמי. כאן
הכוונה לאו דווקא למפתח או לאיש תשתיות או ל- DevOps.
2) אנשים שרוצים לעזור להקים את המאגר (לאו דווקא להימצא בתוכו!) - תשיבו
בבקשה.
3) אילו פרטים (חוץ מטלפון, שם וכו') צריכים להיות במאגר?
4) תשובה לשאלה האם שנות ניסיון הן מדד? כלומר האם למי שישב במשך 10 שנים חברה
אחת יש יותר ניסיון ממי שביצע הטמעות מרובות בארגונים שונים?

בברכה,

שי גובר