שלום גיל,

1. נראה לי שהכי טבעי זה לשלב את הפיצ'ר שלך בדסקטופים (כמו גנום, KDE,
XFCE
וכו'). מכיוון שבאופן כללי הם GPL
אז כדאי שתפרסם תחת רשיון GPL
גם כן. בכל מקרה - תבדוק את הרשיונות של הדסקטופים השונים ותדאג שיהיה אפשר
לשלב בהם את הפיצ'ר שלך.

2. שינוי צבעי החלון זה פיצ'ר שיכול לעזור לכבדי ראייה. אבל מכיוון שהם
ממילא צריכים לשנות הגדרות של כל הדסקטופ ולא רק את החלון, אז אני חושב שזה
מתאים יותר למעצבי ממשק משתמש שרוצים לוודא שהממשק שהם מעצבים ייראה טוב גם
כשמציגים אותו בצורה נגישה לכבדי ראייה.

לא ברור לי אם הפיצ'ר של Notes
זה חלק מהרעיון שלך או משהו מהדסקטופ, כי לא היו כיתוביות ולא היה טקסט
שמסביר את הרעיון שלך חוץ מהוידאו (אני חרש ולכן אם היתה קריינות בקול, היא
לא היתה נגישה עבורי).

--- עומר זק