היי אורי ,
אני לא יודע לענות לך על הארגון של אופ' 19 ..
אבל אני חייב לומר לך שתנאי של העפה של מישהו הוא לא תנאי אפשרי כלל .. יש מספר סיבות שבעטיין אפשר להעיף מישהו מעמותה , בכללן עבירות פליליות וכו' , אבל נדמה לי שהם לא עשו דבר שכזה , כל עוד הם חברים , שילמו את הדמי חבר ופועלים למען מטרות העמותה אין לנו יכולת, או זכות להעיף אותם . ואת כל אחד אחר .. זה פשוט לא חוקי .

לעניין ההצעה שלך לארגן את אופ'19 , אני קצת מבולבל , אם הבנתי נכון אתה רוצה לתבוע את העמותה .. רצון שכזה ניתן לפרשנות של "פעילות כנגד מטרות העמותה" (שהרי ממטרות העמותה היא להמשיך ולפעול למען מה שהוקמה) - כך שמצד אחד אתה מציע לארגן ומצד שני אתה טוען , או טענת שאתה רוצה לתבוע ..
מודה , קצת התבלבלתי כבר ..

בכל מקרה , מקווה שהכל יסתדר לטובה בעבור כולם .

:-)

דורון