Hain tässä välin netistä jo huoltomanuaalinkin, joten ei muuta kuin
kelaa säätämään.

Mutta, mutta.

Asun Porvoon ydinkeskustassa, jossa kaikki muu on pientä paitsi
häiriötaso. Joskus olen yrittänyt MIKESiä, mutta ALA1530 ei haistanut
jälkeäkään signaalista. Ehkä jokin toinen suht. lähellä oleva
kunniallinen asema kelpaisi referenssiksi. Voisi yrittää joskus.

Tai ehkä jätän sen olemaan kuten se on.

Tuossa RxPlus-ohjelmassa (josta postasin äsken jotakin) on myös
ominaisuus taajuusvirheen eliminoimiseen RxPlussan näytöllä.
Periaatteessa se on hyvin helppo toimenpide, mutta käytännössä lähes
ylivoimainen, sillä säätö tehdään pienen pienen pienessä ikkunassa,
missä parempaa kuin 100 Hz:n tarkkuutta on aika turha toivoa.

73 PS