Indeksejä tutkivan kannattaa huomioida, että mm ACEn satelliitit ovat
"kontaminoituneet" protonihyökkäykseen ja
mittarit näyttää mitä sattuu.
Toisaalta mgn-kenttä ei vielä taida kunnolla heilua, mutta ehkä se
tästä. Tosin
Etelään ei luvata kunnon Revontulia ja pilvisyys ja lumisade estää
näkymät. Pohjoisessa
taitaa tulet näkyä kohta.
73,TK

LEM316:sta taisi tulla gourmet-piknik-pedition...  :)

73's, ARK