-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com]
Puolesta janne.str...@anvianet.fi
Lähetetty: 3. helmikuuta 2012 09:35
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: Re: [DX] häiriöiden torjuntaa

Lainaus Martti Karimies <martti.karim...@lorakenne.fi>:

> Tervehdys kaikille,
> marraskuussa huomasin uudesta SDR-vastaanottimesta kertovan tiedon
netissä.
> Laite on LD-1B2, joka on ulkoista äänikorttia hyödyntävä simppeli 190
kHz:n
> kaistaa tallentava SDR.

Terve

Tarviiko tämä vastaanotin siis äänikortille sisääntulon?
Hiukan ristiriitaista infoa, koska 190K kaistan pystyy syömään?
Eli meneekö "audio" kuitenkin USB:n kautta koneelle, vai miten on?

Lainaus:
It does require a host computer, either desktop or notebook (not a
netbook) with Windows XP, Vista or Windows 7 and a souncard with a
stereo line-in connector.

Täällä tuota äänikorttihomma on selostettu ja ilmeisesti tarvii sen kortin:
http://www.lazydogengineering.com/LD-1B_SDR.html

Janne