Tuo vaikuttaisi aika mukavalta nuo eri järjestöt, mutta ehkä kuitenkin
SDXL:n alajärjestöinä...

Kuulun itse siihen joukkoon jolle silloin kun kuuntelemaan sattuu
innostumaan niin riittää pelkkä aseman kuuleminen ilman paineita QSL:istä,
pisteistä jne. Tai voisihan sitä joskus raportinkin vielä väsäistä.

73,s IJL