Tervehdys.

Mozilla Thunderbird sanoutui irti (eipä ollut ensimmäinen kerta) ja pyytää
luomaan uuden tilin.
Ongelmana nyt se, että sinne meni täydellisesti muutamana vuonna
tallentamani tärkeimmät viestit ym.
Ongelmana myös se, että DX- Listan viestit tulevat Thunderbirdin
osoitteeseen, joten en niitä nyt saa.
Koska tämä gmail (jota nyt käytän) on pääpostitilini aion liittyä listaan
uudelleen tätä kautta.
Mutta koska en Thunderbirdiin pääse en voi sulkea viestien tuloa sinne ja
erota listalta.
Kysymys kuuluu, että tuskin siitä tulee ongelmaa jos olen listan jäsenenä
kahden tilin kautta?
Ja ennen kuin listalla olen uudelleen en tietenkään näe sieltä vastausta
tähän.
Eli sen voi naputella gmail- osoitteeseeni. =)
Kiitos.