Prosessoristako tuo pulma pääosin johtuukin?

Katselin Packard Bell'in FM+ työskentelyä 1 M kaistalla. Prosessorin ottaman
tehon kuvaaja teki säännöllistä sahalaitakuviota n. 75 - 95% rajoissa, ja kävi
ajoittain 100%. . Ääni ei tällä kaistalla kuulu enää lainkaan.

Lenovo T400 prosessori Intel duo P8600; T400 pyörittää FM+ myös 2 M kaistalla
puhtaasti, myös tallennuksen toisto virheetöntä

Packard Bell prosessori AMD E-300; käytännössä FM+ mahdollinen vain 500 k
kaistalla, jossa suorassa kuuntelussa ääni takertelee,

mutta toisto tulee ongelmitta(?). 1 M kaistalla ei ääntä, ja 2 M kaistalla
ohjelma kaatuu.

Onko ko. prosessorien ero ratkaiseva, vai ? En ole muilta kiireiltä ehtinyt
noita saatuja tippejä enempi tutkailemaan.

Seppo