Mihinkäs MKA:n viesti katosi, se oli hetken esillä ja olin jo
kirjoittamassa julkista vastausta.
Sitten viesti katosi.
Sensuroitiinko se?

Voitko MKA laittaa hengentuotteesi uudelleen kaikkien luettavaksi.
Viestissähän kirjoitit, että voisit harkita joskus mökin vuokrausta
Irlannista mitään häpeämättä ja hankkia kaikkein moderneimman kaluston ym.
Olin kirjoittanut jo, että mene, ja mene niin kauaksi kuin haluat, kunhan
tuot joitain juttuja myös DX- kansan tietoisuuteen.
Noh, viestisi katosi joten tuhosin omani.

Minusta olisi ihanaa, jos MKA:n tuo viesti olisi jäänyt vielä tälle
keskustelupalstallemme...
Ihanaa meille köyhille.. ;)))

t. MNi Hailuodosta