Ja niitä voi esitellä niinkin, että ne sotivat omia mielipiteitä vastaan
kovastikin, jopa täysin.
Siinä mielessä että katsoo, kuinka moni jää koukkuun ja on samaa mieltä.

Muuten olen kyllä IS:n (vastaan kyllä aiempaan, kiitos!), SSS:n ja JTS:n
kannalla.

Irlannissa en ole ollut, mutta Brittilässä olen Lontoossa kuunnellut 1984.
Lainanauhurille tallentelin luokkaretkellä (Puutarhaopiston) pari kasettia
lähinnä FM- alueilta.
Ihmettelin (kaiketi piraatteja?) joitakin asemia, joita ei löytynyt
kirjoista eikä kansista.
Ilmoittelivat kuitenkin lähettävänsä stereona.
Jos en väärin muista, JFM ja Horizon Radio ainakin.

Mutta enpä ole paljon maailmalla pörrännyt, kotimaakin lintuineen,
kasveineen ja ötököineen riittää noita harrastavalle.
Ja minulle DX- kuuntelijanakin.

t. MNi Hailuodosta