Oma RN Arcangel-stoori: muistan miten yritin sitä talvella (QSL:sta katsottuna
näköjään joulukuussa -91) monena
iltana, kunnes yhtenä iltana (26.12., mainio myöhäisjoululahja) se kuului
tuhisemalla, vastaanottimena joku transistorilaite -
en enää muista mikä. Kokeilin sitten kuuluvuutta Collins R-390A:lla ja asemahan
tuli ihan hyvin ja luettavasti kohinan seasta,
kovasti feidaillen kuitenkin. Mainio osoitus Collinsin herkkyydestä ja
laadusta! Kyllä oli sykähdyttävä hetki Oseania-QSL-palstan
toimittajalle.

Vastaus tuli helmikuussa, kortti Confirmacion de Escucha. v/s Cristian Omar
Guida. SINPO ollut näköjään 24333, kirjattu
QSL-korttiin. Ja upea kirjekuori, etupuolesta yli puolet hienojen postareiden
peitossa, leima Base Esperanza, 9411 Antartida Argentina.
Kuoren takana aseman iso leima Comando Antartico de Ejercito, Base Antartica
Esperanza Fortin Sarg Cabral, Republica Argentina.

Tämä vastaus kuuluu ehdottomasti TOP10-vastauksiini!

73's, ARK