Sotkamosssa 1602 kHz kuuluu oikein mainiosti.

SSS

----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: kt.tuomi...@kolumbus.fi
Päivämäärä: 13.7.2013 10:50
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] SWR 1602 kHz

Eilen illalla 6170khz hami tuli todella hyvin.

Lähetetty Xperia?  -älypuhelimestani

Raimo Karjalainen <raimo.j.karjalai...@jippii.fi> kirjoitti:

>Nyt parina viime päivänä tai lähinnä iltoina ja öinä, Radio Hami on kuulunut
melko säännöllisesti taajuudella 1602 kHz. Yksi ainoa "töhäys" tänne päin olen
havainnut SW- taajuuksien osalta vain 5980 kHz, taajuudelta kuului asema tänään
18.30 SA aikaan varsin voimakkasti. Nyt taas illalla tulee pelkästään MW-
taajuus varsin voimallisesti ja häiriöttömästi. Vastaanottimina, AOR AR7030,
Drake R8, Sangean ATS909, jne., anteninnit, 30 m ja 45 m langat etelän
suuntaan.