Olenkohan huono lukemaan, mutta mikänkä levyisen kaistan tuolla pääsee RF:ää
tallentamaan? Tuossa hintaluokassa sen pitäisi olla jo aika leveä pätkä ja
hyvällä laadulla.  Hyviä vastaanottospeksejä sinänsä löytyy jo
perinteisilläkin kalliimmilla vastaanottimilla ja tuo leveäkaistainen
tallennus on (minun mielestäni) ainoa SDR vastaanottimien todellinen etu.

73,s IJL