Ostin pojalle halvemman Zoomin H1:n. Se on melko  muovirimpulan oloinen ja
niin
kävi, että poika ei tuota tykännyt käyttää vaan aina vie isänsä LS-10:n...
Laite on sinänsä ominaisuuksiltaan ok., mutta pidän itsekin Olympuksen
käyttöominaisuuksista enemmän.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/21942/cxvtr/Zoom-H1-stereotallennin

73,s IJL