----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: juha.solasa...@helsinki.fi
Päivämäärä: 28.11.2013 10:29
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] Mihin menet suomalainen DX. kuuntelu?

Hei,

Pohdiskelin eräässä tämän vuoden RM:n numerossa "syntyjä syviä".

"SRAL:n jäsenmäärä ylitti 2000 vuonna 1964. Vuonna 1973 liityin
jäseneksi ja luku oli silloin 2651. Määrä kasvoi lähes monotonisesti
vuoteen 1995, jolloin jäseniä oli 5590. Sen jälkeen kehitys on ollut
alenevaa. Vuonna 2010 jäsenmäärä oli 4343.
(http://oh2mp.ham.fi/sral-jasenet_2009.html). Lokakuussa 2012 jäseniä on
todettu olleen 4104 (lähde: SRAL), mikä oli lähellä 30 vuoden takaista
tasoa."

Tämän tuoreempaa ei nyt ole käsillä. En tiedä IM:n käyttämistä lähteistä
ja itse en ole nyt viime aikoina katsonut SRAL:n ilmoittamia lukuja.

73 de JTS

- - -