Niin...
Minusta se kuulostaa samalta kuin postimerkkikokoelmasta (omat kansioni
ovat vuosia olleet paremmassa säilössä kuin kotonani) skannattaisiin kuvat
merkeistä  tietsikalle ja hävitettäisiin alkuperäiset.
QSL- kokoelma on kokoelma siinä kuin postimerkitkin (usein QSL- kokoelmassa
on kiehtovasti viimeksi mainittujakin), ja jokainen yksilö on arvokas jo
historialtaan monista syistä.
Arvokas juuri alkuperäisenä.

t. MNi