HN:n kirjoituksen ydin on mietiskelyn arvoinen.

SDXL piti 50-vuotisjuhlansa vuonna 2008 ja näyttää pahasti siltä, ettei 60-vuotisjuhlia tarvitse viettää, koska liitto tulee kaikesta päätellen hajoamaan näihin nyt vireille pantuihin "uudistuksiinsa". Systeemin dynamiikka nyt vain on sellainen.

Sopii kysyä, mikä on ehkä jäljelle jäävien kontribuutio dx-kuuntelun edistämisessä ja markkinoinnissa - käyttääkseni näin juhlallisia sanoja. Jäsenistö on jo nyt niin vähälukuinen, että voisi kuvitella kaikkia tarvittavan. Olen kyllä ollut huomaavinani, ettei tulevaisuuden ajatteleminen ole koskaan ollut meidän vahvin puolemme, ei siis minunkaan. Olemmeko vanhoja ukkoja, jotka vielä hetken paistattelevat iltapäivän auringossa? (SF:178, A:4, K:1, SSN:197)

73 de JTS
(jäsen 925 vuoden 1967 joulukuusta lähtien)

- - -